الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

الینا برکت زندگی مامان و باباش

تولدت مبارک جیگرممممم

1391/7/15 13:08
نویسنده : مامان بهاره
309 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

الینا خانمی مامان  تولد 1 سالگیت مبارک .

سلام خانومی پارسال مامانی تو چنین روزی از ساعت 4 صبح شروع کردی به تکون خوردن و ورجه وروجه

میکردی دکتر تاریخ اومدنتو 29 شهریور زده بود ولی دختری مامان دوست داشت هرچه زودتر بیاد بغل

 مامان و بابا و همه ااونایی که دوستت دارن باشی.

 

.  

 

الینای عزیزم  الان که یاد دورانی که تو شکمم بودی می افتم و اون موقع از خدا میخواستم که هر چه زودتر این 9 ماه صبر و انتظار رو برام  بگذره و من نینی خودمو بغلش کنم و حس مادر بودن و مادر شدن رو احساس کنم.

االینای مامان تازه شروع کردی به حرف زدن وقتی ازت میپرسن مامان دوست داری ؟ می گی نه هر چی ازت میپرسن  میگی نه یا تازه یادگرفتی بگی آپ وای وقتی دارم از کارات مینوسم  یه حس شادمانی بهم دست میده انگار که همه دنیا مال منه

الینای من امروز دوشنبه 2٧ شهریور روز تولدته و برای من و بابات  یکی از قشنگترین روزای  زندگیمون هست

عزیزم اینقدر فکر کردم که چه جوری واست تولد بگیرم تا بلاخره با مشورت خاله سیمین و مامان اینا من و بابات تصمیم گرفتیم که واست یه تولد خوشگل یه سالگی برگزار کنیم وای چقدر از اینکه میخوام برای تولدت بادکنک باد کنم و تزیینش کنم خوشحالم .

   خیلی دوستت داریم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)