الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

الینا برکت زندگی مامان و باباش

خاطرات الینا خانمی در نه ماهگی

1391/4/14 12:39
نویسنده : مامان بهاره
193 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

الینای مامان خیلی شیطون شده و اینکه خیلی هم بامزه وقتی میذارمت جلوی آینه با خودت حرف می زنی  خودتو ناز میکنی و وقتی بهت می گم الینا رو بوس کن اونقده بامزه خودتو می بوسی که دلم واست ضعف می ره niniweblog.com

از عکاس بگم تقریبا" یه ماه پیش الینا کوچولومونو به همراه مامان بابا و خالش بردیم عکاسی کودک یه عالمه ازش عکس گرفت هی لباس عوض می کردیم  که نزدیک ٥٠ تا عکس خوشگل شد آخراش اونقده خسته شده بود که موقع عکس  گرفتنی خوابش برد خیلی بامزه بود با قیافه عصبانی هم خوابیده بود خلاصه با اینکه گرون در می اومد هر کاری کردیم از عکساش کمتر چاپ کنیم نشد همش خوشگل بودن و بامزه بالاخره اینکه  الینا خانومی جیب باباشو هنوز هیچی نشده خالی کرد

niniweblog.com

از کارای بامزه دیگش واستون بگم که اگه  حتی سیر سیرم باشه یکی جولوش غذایی میوه ای خلاصه هر چی خوردنی باشه بخوره دهنشو  مثل همه تکون می ده و میگه من من من همیجوری پشت سرهم میگه تا بالاخره  دلشون کباب بشه اونی که  نباید بخوره رو بهش بدن که شبم مامانشو بیچاره کنه و از دل درد نتونه بخوابه

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

یه کار خوشگل دیگت اینه که تازه یاد گرفتی با دست حرف بزنی مخصوصا" وقتی نی نی های کوچولو مثل خودت مخصوصا" وقتی عکس خودتو می بینی نمی دونی چیکار کنی واسش دست تکون می دی و باهاش حرف می  زنی و صداهای عجیب غریب در می یاری  البته اینم بگه که دست خالت درد نکنه که این  کارای بامزتو بهت یاد داده

niniweblog.com

الینا خانومی وقتی از کارات مینویسم  دلم واست ضعف میره و  دخملی مامان با همه آهنگا می رقصه عاشق آهنگ معین (مجنونم و اینکه آهنگ ملودی رو خیلی دوست داره تا میگی ملودی دستا تو تکون می دی الینا خانومی وقتی از کارات مینویسم خدامو شکر میکنم که چنین لحظه هایی  رو به من و بابات هدیه داده که با نگاه کردنت همه سختی ها و خستگی ها مونو از یادمون میره از کارای بامزهی دیگت اینکه دست دسی میکنی سوت می زنی چه سوتایی دست پسرا رو از پشت بستی جیگری دیگه بگم واست

niniweblog.com

بای بای کردنو تازه یاد گرفتی و خدا نکنه یکی بخواد بره بیرون  یا باید شما هم بری بیرون یا اینکه خونه رو میزاری رو سرت تا آروم بشی.

 

 niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)