الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

الینا برکت زندگی مامان و باباش

خاطرات نامگذاری الینا خانمی

1391/4/20 8:59
نویسنده : مامان بهاره
202 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

دخملی مامان از روزی که دکتر خبر نی نی دار شدنمونو بهمون داد هرکی منو میدید می گفت بچت پسره

دیگه مخم از اینکه هی می گفتن بچت پسره تیلیت شده بود ولی من از خدا میخواستم که حالا که منو به آرزو رسونده یه نینی سالم و سلامت داشته باشم و جنسیتش برام خیلی مهم نبود هر چند که تو دلم از خدا یه دخملی می خواستم ولی دوست نداشتم تو کار خدا دخالت کنم داشتم

niniweblog.com

تو چهار ماهگی که جنسیتت معلوم شد و فهمیدیم دخملی هستی شروع کردیم دنبال اسم گشتن تو اینترنت و کتابا و خلاصه هر جا که می شد دنبال یه اسم خوشگل موشگل می گشتیم که هم ایرانی باشه و اصیل و هم معنی قشنگی داشته باشه  باباییت  اسمتو گذاشته بود آناهیتا بعد شد ارتمیس خلاصه اسمای عجیب و غریب راستی یادم رفت که بگم  باباییت از روزی که تو تو شکمم بودی بهت میگفت آقا کوروش میگفتم نینیمون دخمله میخندید و میگفت دوست دارم روحیش مثل پسرا باشه قوی و نترس...............

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

خلاصه اینکه  با بابات برنامه ها داشتیم تا بتونیم سر یه اسم قشنگ به تفاهم برسیم  اسمایی که واست انتخاب کرده بودم آیلین،آنیسا،اریکا  الینا درسا ... تا اینکه یه روزی رفته بودیم باغ خاله ساناز که داشتم به خاله ها از اسمهایی که واست انتخاب کردم میگفتم که یه هویی همه الینا رو تایید کردنو منم تو دلم این اسم به خاطذر قشنگیشو معنیش دوسش داشتم ولی بابایت زیر بار نمیرفت و یه سره می گفت آناهیتا ولی من موفق شدم  هاااااااااااااااااا

niniweblog.comniniweblog.com

 

 

 الینا به معنی زندگی و سرسبزی و برکت و رحمت میباشد. الینای مامان همه این کلمات و با خودش به زندگیمون هدیه داد و خوشو هم همینطر خدایا شکرت به خاطر این هدیه آسمونیت. 

 niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)